Klachten

Heeft u uw bestellung met schade ontvangen ?
Vermeld de schade op de leverbon van het transportbedrijf.
Maak een foto van de schade en stuur deze aan ons op.
Afhankelijk van de schade kijken we hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Pakket lijkt alleen aan de buitenkant beschadigd ?
Geen zichtbare schade aan de binnenkant, vermeld dit toch op de leverbon van het transportbedrijf.
Pak de bestelling voorzichtig uit en kijk of er schade is.
Is er schade maak hiervan een duidelijke foto en stuur deze per email.

Heeft u de verkeerde kleur ontvangen ?
Maak een foto van de kleur en verstuur deze aan ons per email.
Foto's op een beeldscherm kunnen soms afwijken. Hoewel wij veel rtijd besteden aan het maken van kleurfoto's kan uw beeldscherm een kleur verkeerd / anders weergeeft.
Heeft u een standaard maat bestelt kunt u gebruik maken van uw retourrecht.
Heeft u een speciale maat besteld kunt u helaas niet gebruik maken van uw retourrecht.
Let op voor de koop bieden wij voor de meeste matten gratis kleurmonsters aan die we per post ,voordat u de daarwerkelijke bestelling plalatst,kunnen versturen.

Heeft u de verkeerde maat ontvangen, te groot, te klein ?
Een groot aantal matten heeft een maatafwijking, dit staat normaal op de productpagina vermeld. Als de afwijking binnen deze tolerantie valt, kunnen we een klacht hierover niet aanvaarden.
Enkele kwaliteiten die van de rol worden afgesneden, snijden we normaal langer af zodat ze ter plaatse op maat gesneden kunnen worden.
Moet een mat een bepaalde ruimte vullen of in een uitsparing, adviseren wij altijd een iets grotere maat te bestellen. U kunt de mat dan ter plaatse op maat snijden.

Bent u niet tevreden over de kwaliteit ?
Wij besteden veel aandacht aan foto's en productbeschrijvingen, wij bieden ook gratis monster aan om de kwaliteit te beoordelen.
Voor uw koop bieden wij telefonisch advies aan om u te helpen met de juiste keuze voor uw situatie.
Standaard matten die binnen het retourrecht vallen kunnen teruggestuurd worden. De retourkosten zijnvoor uw rekening.
Valt uw bestellung niet binnen het retourrecht (die staat voor ieder product vermeld op de productpagina) kunnen wij een retour helaas niet aanvaarden.

Een klacht indienen ?
Wij proberen klachten zorgvuldig aftehandelen, desalniettemin kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met onze afhandeling. In dat geval kun u ook hier een klacht indienen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show